[SharpMZ] Nové foto GDG

Radek Suk suk na softex.cz
Neděle Prosinec 17 08:49:16 CET 2017

Ahoj Michale

Myslim si ze to reseni pres blackbox jak pises je jeste slozitejsi nez
zanalyzovat obrazky. Pekne jsi popsal problemy, ktere se musi resit. Mne
nejvice zajima ten Wait signal. Na T.M.3 kdyz Bohous delal kopii
hlavniho zakaznickeho obvodu pro MZ700 jsem rikal ze idelani je vychazet
ze schematu pro MZ80K a pres MZ80A jit na MZ700. Proste ve schematu pro
MZ80K jsou jeste pekne videt obvody citacu uvnitr pocitace. Logicky
autor MZ700 pouzival stejne casovani jak treba MZ80K. To se da pouzit i
pro MZ800. I zde se da ocekavat podobne zapojeni. Stale verim ze budou
pekne fotky GDG a prace pujde od ruky.

Radek