[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Úterý Kvìten 24 10:37:10 CEST 2016

Ahoj Milane

Jsem rad ze jsi toto kompletne napsal a dal jsi tak navod pro ostatni
jak lehce jde nakupovat z Japonska. Je jasne ze ta firma si za to neco
uctuje ale podle mne to jsou rozumne penize. Mozna bych jeste doplnil ze
je to tvuj druhy obchod a tak tato cesta nakupu je jiz overena a bezpecna.

Jinak dobra zprava pro uzivatele MZ-700. Koupil jsem "16 Issues of
MZ-700 Owners Club Magazine, Key Stroke". Az to prijde tak zkusim
poprosit Martina Lukaska zda by se to nejak vhodne nenaskenovalo.

Info z jineho soudku. Ted s Milanem delame maly soukromy ftp server kam
budeme odkladat urcite neverejne informace. Proste domaci knihovnicka.
Projekt se nazval VAK jako "virtualni alexandrijska knihovna". Osobne
jsem dostal titul Vrchni Inicializator VAK, zkracene VIVAK. Koho projekt
zajima tak at mi napise zpravu. Hlavni myslenka ze nekde mit ulozene
kopie webu ktere nas zajimaji a take nejaky sw co je potreba. VAK se
rozjizdi jako Sharp projekt ale nebude urcen jen pro Sharpa. Bude to
multiplatformni. Uvidime jak se myslenka uplatni v praxi. Jak asi rada z
vas si vsimla tak kazdy mesic alespon jeden zajimavy web okolo starych
pocitacu skonci, osobne rikam ze je to jako paleni Alexandrijske
knihovny a proto je snaha alespon neco zachranit.

Preji pekny den

Radek