[SharpMZ] radic pro MZ700

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Sobota Březen 5 23:48:43 CET 2016

Tak jsem se konecne dostal k otestovani a nafoceni toho noveho radice
pro MZ700. Foto jsem ulozil na

http://www.radeksuk.cz/sharp/radic%20pro%20mz700/IMG_0940.JPG
http://www.radeksuk.cz/sharp/radic%20pro%20mz700/IMG_0941.JPG

Obsahuje originalni desku Sharp MZ-1E05. Tak je vlozena do plastove
krabicky a tam drzi prisroubovana na strane vyvodu na FDD. I toto
zarizeni mi prislo trosku rozlozene. Nastesti jsem to nezapnul a rovnou
jsem to rozebral. Byl vysunut ten modry konekor. Rozhodl jsem se to
otestovat na MZ800 a tak jsem desku vyndal a vyndal rom pamet. Bohuzel
po zapnuti byl disk 1 a disk 2 okamzite aktivni a tak jsem vedel ze je
vadny kabel. Zkusil jsem jiny a vse bylo ok. Po rozebrani a zjisteni ze
je to domaci vyroba a posunuti nezapojenych vyvodu dale od aktivnich uz
funguje spravne. Pripojil jsem to k te mechanice MZ-1F02 co s tim
prisla. Ta uz je take slepena. Ted radic MZ-1E05 ale uz ma pekne bile
keramicke kondenzatory a tak lze ocekavat problemy.