[SharpMZ] mz800emu verze 1.0.3

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Sobota Březen 5 14:48:44 CET 2016

Michale jeste info jak to funguje. Jak se pro Pezik nahraje boot z
floppy, tak se system podiva zda neni i na ramdisku a kdyz se tam najde
tak uz nenacita zbytek z floppy ale z ramdisku. Proto je mozne ze i
presto ze menis nastaveni tak stale vidis puvodni. Take je mozno mit
nastavene porty ramdisku treba na 512 ale pak to "prebit" ze chces
pouzivat jen 128 KB (pres d-disky). Kdyz ale chces "nacist" cisty system
z FDD do RD staci pri nacistani systemu drzet tlacitko R a to zajisti ze
se aktualizuje ramdisk.

Radek