[SharpMZ] Setkani Sharp spring 2016

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Březen 2 14:38:20 CET 2016

Tak zacatek akce 14 hodin je domluveny. Samozrejme kdyz nekdo prijede
driv, tak si muzeme sednout a obecne pokecat nez prijde vetsina. Stejne
kazdy mame ruzny dojezdovy cas.

Mikes21 vim ze mas kombinaci "Sharp MZ-800+RD+QD+FDD+RS232+plotter" a
nebylo by spatne to privest. Napada mne pozadat majitele hotelu zda by
se to nedalo dat do te casti budovy co byla za snidani - tam bylo dosti
stolu nebo si rezervovat alespon dva stoly navic.

Ja bych chtel ukazat co bylo mozne zprovoznit pro bezneho uzivatele
Sharpa, takze vice nez ramdisk plus dve karty neukazu. Ale privezl bych
vse original. Muzu privest sveho upraveneho Sharpa, kde mam dva
konektory navic a ukazat i slozitejsi kombinaci ale to uz nebude moc
originalne vypadat. Vim ze Martin ma doma take originaly a tak i on by
mel byt schopen udelat peknou sestavu.

Michale nevim kolik mas casu ale kdyz by jsi udelal maly program co by z
okolnich dvou pocitacu pres rs232 bral stisk klaves a na tvem
prostrednim pocitaci by byl 3x nejaky had, tak by se mohla hrat i
"sitova" hra. Mozna by to zvladnul i Basic.

Radek

=========