[SharpMZ] JSS + trocha pridane nostalgie

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Březen 1 08:57:34 CET 2016

Ahoj Martine,

v emulatoru to chodi! ;) Ale ne v tom Zdenkovem ... tedy i v nem, ale
pouze s vypnutim CMT patche.

Problem s CMT patchem je to, ze zmeni obsah ROM a diky tomu neprojde
Svehlova kontrola integrity, coz sice oznamuje vypsanim chyboveho
hlaseni, ale v dobe, kdy jeste nema inicializovanou CG-ROM a atributovou
VRAM. V me emulaci odpovida inicializacni obsah VRAM memu skutecnemu
Sharpu, zatim co Zdenek tam ma po inicializaci nuly. Proto kdyz dojde na
tu JSS chybovou hlasku, tak u Zdenka vidis jen cernou obrazovku, zatimco
u mne jsou videt sedobile pruhy, coz je obrovsky rozdil :))

Problem lze vyresit bud vypnutim CMT patche, nebo jeho drobnou upravou -
nevim, zda by Zdenek byl ochoten vydat upravenou verzi sveho emu,
nicmene se jedna o jednobajtovou upravu CMT patche tak, aby se
korigovala vysledna hodnota JSS check XORu na 0xed. Take se muzes v JSS
podivat na to co se deje na adrese 0xf3bb a dat si tam 0xc9, cimz
kontrolu integrity obejdes.

Tady je kod meho CMT patche, ktery je identicky s tim Zdenkovym, ale pro
spravnou funkci vsech JSS ROM ma na konci o jeden bajt navic (
g_memory.ROM [ 0x0506 ] = 0x59; ), cimz koriguju vysledek XORu
https://sourceforge.net/p/mz800emu/code/HEAD/tree/trunk/src/cmt/cmt_hack.c#l56

Michal