[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Červen 30 22:58:35 CEST 2016

Ahoj

Pokud je potreba vyndat nahraditelne soucastky a neznicit desku, je
vhodne cipy odrezat od nohou nejakym dremlem, malou kotoucovou bruskou,
a hezky pomalu.
Potom vyndavat opatrne nohu za nohou z desky.

J.