[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 07:06:27 CEST 2016

Ahoj Michale,

to mě mrzí... Kdybys chtěl, mohl bych se Ti na rozdělaný počítač příležitostně kouknout termokamerou – ta v těchto případech většinou jasně ukáže vadnou součástku. Pokud bys už chybu neměl odhalenou, tak se mi případně ozvi...

Zdeněk

From: Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Wednesday, June 29, 2016 6:27 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: [SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Ahoj,

dnes jsem ho vybalil ... Po pripojeni na 5V v nem jen vrci a lehce se hreje CPU. Zere mi to cca 2.3 -  2.5 A. Prozatim jsem jen logickou sondou osahal Z80. Na hodinach to kmita, ale datovka i adresni sbernice se chovaji jako odpojene - neni tam ani 0, ani 1. Na pinu /RESET vsak vidim jakousi podeszrele rozkmitanou nulu, tak snad to bude jen nejaky vadny kondik.

Jinak pocitac je vizualne ve velice peknem stavu - rekl bych, ze snad ani nebyl moc pouzivany - bohuzel az na 2 skrabance u klavesnice.