[SharpMZ] MZ-1500 je doma

milan_tuser na volny.cz milan_tuser na volny.cz
Středa Červen 22 14:02:45 CEST 2016

ahoj Michale,nejnovejsi Bohousuv scandoubler je u Martina a fw uz se da updatovat z SD karty. Uz mam i od Bohouse upraveny konfiguracni soubor, tak bych to rad po dovolene vyzkousel,jen se musim s Martinem domluvit na poslani. FTP jsem pro zkusebni provoz nahodil,uz tam i neco malo je. Staci poslat jake chces username a psw a ja to nastavim a poslu ti IP. Je to ftp VAK, Radek Suk naridil,tak jsem to musel nahodit.
Milca
> Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
> Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
> Datum: 22.06.2016 09:21
> Předmět: Re: [SharpMZ] MZ-1500 je doma

Uz se tesim az dorazi ten muj kus - teprve vcera jsem zaplatil dopravu,
tak snad uz to odeslali. Pokud bude funkcni, tak jej hned pripojim na
analyzer a zdokumentuju vsechny potrebne signaly. Mozna by jsme mohli
zalozit nejakou wiki, nebo alespon FTP do ktereho by jsme shromazdili
veskerou dokumentaci co o tom MZ-1500 nasbirame.

Jestlize ma ten stroj jiny CPU_CLK, nez MZ-800, tak bude mit zrejme i
trochu jiny zvuk na audio vystupu - i kdyz je otazka, zda je to tedy
odchylka, ktera bude slysitelna.

Ja tady mam ted bohuzel jen Daviduv scandoubler a ten mam zabudovany v
utrobach MZ-800. Ten standardni MZ-1500 video vystup je v jake norme? V
NTSC? Kazdopadne by to melo byt na bezne dnesni TV zobrazitelne, ne?

Nejak jsem nesledoval ty dalsi verze scandoubleru, ktere se tu objevily,
nicmene pokud je v tom integrovan i nejaky mikroprocesor, tak by snad
nemel byt tak velky problem za letu zanalyzovat cely snimek a tomu se
pak odpovidajicim zpusobem prispusobit, ne? Predpokladam, ze napr. to
STM32, ktere pouziva Bohous ve svych Sharp aplikacich by tohle on-line v
pohode zvladnulo.