[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

Radek Suk suk na softex.cz
Pondělí Leden 25 20:25:42 CET 2016

Ale problem je koupit kvalitni SD kartu. Na Oldcomp party kde nas bylo
soucasne nekolik Sharpistu s Unikartou, Bohous udelal test SD karet a
moje "nejznackovejsi" uplne propadla. Byla nejpomalejsi a kdyz by si to
Bohous sam nezmeril tak by tomu neveril.

Jinak jsem od Milana Tusera dostal info ze nejlepsi znacka je SanDisk a
mam se vyvarovat Kingston.

Radek