[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Neděle Leden 24 22:32:07 CET 2016

Ahoj Radku,

jake pripojeni HDD mas na mysli? Ja jsem tu kdysi celkem bez potizi
experimentoval s 8 bitovou verzi radice, kterou kdysi na svem webu
popsal Zdenek (a ktery je rovnez skryte implementovan v jeho emulatoru).

Pokud si pamatuju, tak plnou verzi 16 bitoveho HDD radice udelal a
zverejnil nekdo uz na Pandore, ale mam pocit, ze do realizace uz se asi
nikdo nepustil. Kazdopadne z HW hlediska to bylo komplet - mam pocit, ze
soucasti toho reseni byl i ramdisk.

PS: uvazoval jsem, ze bych se vam ozval a alespon na otocku se ukazal na
planovanem MZ40K festu, nicmene po tom co mi nase 20 kilova rusalka
skocila plnou vahou na bricho a tim razem zmenila mou do te doby klidnou
kylu na saframentsky neklidnou se obavam, ze uz vim kam asi tak v brzke
dobe pojedu :(((

Michal