[SharpMZ] emulace MZ700 na ZX UNO

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Úterý Prosinec 27 23:32:59 CET 2016

Netestoval jsem to. A ani to neplanuji. Zajimal jsem se ale o ten
originalni zdrojak z Japonska, zda tam nejde videt jak se resi /WA
smerem k CPU. Bohuzel je to stale v log1 a autor to nijak neresi.

Docela mne zajima jak se generuje /Wait. Mozne reseni bude jit zpet do
MZ-80A a tam vycist obvod 82S100, coz je FPLA a z pravdivostni tabulky
to odvodit. Druha moznost je to v budoucnu odvodit od MZ800 az bude
dekodovano zapojeni GDG.

Radek