[SharpMZ] Emulace Quick Disku

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Sobota Prosinec 24 22:43:01 CET 2016

Ahoj,

tak neco jsem nasel tesne pred Talskym mlynem na netu a tam jsme se o tom
bavili, ale ani potom jsem to moc nezkoumal. To, co jsem nasel, jsem nahral
na VAK. Podle toho, co pise to nejdrive pripoji k QD mechanice, nahraje vse
dovnitr a pak to pripoji do Sharpa a ono by to melo posilat data do MZ. No,
podivej se a uvidis, jestli se to da nejak pouzit.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz>
Komu: SharpMZ na mail.ordoz.com <SharpMZ na mail.ordoz.com>
Datum: 24. 12. 2016 9:17:04
Předmět: [SharpMZ] Emulace Quick Disku

"

Ahoj chlapi,

nekde na netu jsem kdysi narazil na projekt, kde nekdo zkousel emulovat
Quick Disk, mam pocit, ze to teda byl spis Famicom Disk System, ale to je
jedno. Mel to celkem popsane, tusim, ze to delal na nejake ATmega nebo tak
necem. To by mi vyhovovalo, protoze ATmega znam. Rikam si, ze bych zkusil
neco podobneho a vyjit z cehokoli je o hodne lepsi nez vyjit od nuly.
Netusite nebo nepamatujete si nekdo, kde to najit? Pro FDS existuji asi dva
„profi“ produkty (FDSStick, FDSEmu), co to delaji, k FDSEmu jsou i zdrojaci,
ale jsou dost slozite a k procaku, ktery neznam, a ohnout to pro nase
Sharpacke ucely asi nebude uplne sranda.

Koupil jsem nejake tituly pro MZ-1500 v Japonsku a chtel jsem je precist
pres QDSCAN, ale je tam nekde bug. Nektere soubory to necte vubec, prestoze
jsem si ve zdrojaku opravil preklad jmen na fakt jen znaky a navic vsechno
nad 6000h je rozbite. Takze cokoli jste tim nacitali vetsiho je na prd :-(
Budu muset juknout do zdrojaku, asi se to nekde tluce s VRAM nebo tak necim
bych tipnul. Snad to orpavim, ale stejne proste standalone krabicka schopna
emulovat QD a umejici pripojit origo QD na kopirovani by mi prisla genialni.

Krasne svatky