[SharpMZ] Sady soucastek na MZVGA v3, Unikartu apod.

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 12:16:15 CET 2016

Ahoj, já nemám sadu ani jednu a momentálně ani neuvažuju.

Vašek

"Ahoj,

ja jsem bral dve sady. Mam osazene a funkcni k plne spokojenosti. Penize
posilam okamzite.

A pokud by jste nekdo chteli, tak prikladam modely pro predni a zadni panel
na 3D tiskarnu.

Pak jsem jeste bral 2x 2 sady pro x68, kdysi davno jsi mi posilal ty super
nizke piny pro io a desky na MK-14 (krome te hlavni ;-) ) a jednu desku pro
unikartu se soucastkama. Tak mi to, prosim, taky spocitej at to muzu co
nejdrive zaplatit.