[SharpMZ] hra AddTris

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Steda Prosinec 14 23:13:43 CET 2016

Tak takhle sofistikované to není, sčítají se pouze dvě čísla, tj. na 2 a 1
musí padnout 3, ať je níže cokoli. Pak bys mohl mít klidně v sloupci deset
čísel a mohl na sebe skládat čísla víceméně náhodně a ono by to "už nějak
vybouchlo". Jak jsem psal, psal jsem tu hru pro děti na tréning sčítání do
dvaceti.

Mal by som aj ja. Ak mám pod sebou 2 1 2, tak po páde 5 by malo zmiznúť
všetko, ale mne tam všetko ostalo.

Dňa 14. 12. 2016 o 22:31 Vaclav Peroutka napísal(a):

"Ale pánové, a šipku nahoru byste náhodou nechtěli ? :-) Jestli jo, tak
prubněte.

Je tam i mírné zrychlování. Nevím, jak zvolit rychlost pro děti i pro
dospělé. Momentálně se padání zrychlí o 1 VSYNC každých 64 bodů. Pro dospělé
to je možná stále hratelné po třech pivech, ale bez nich možná trochu nuda.
No vyzkoušejte.

perfektni, diky moc! Zkusim na sviste doma ;-) Nicmene ta sipka dolu, jak
navrhoval Michal, by byla fajn a mohlo by to zrychlovat, aby byl trochu
adrenalin ;-)

Krasny den

Martin