[SharpMZ] MZ-800 - palety a zobrazeni pixelu

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Srpen 17 21:21:40 CEST 2016

Tohle je zrejme nejaka souvistost s tim, jak se uvnitr GDG realizuje
zobrazovani MZ-700. Je pravda, ze jsem nikdy nezkoumal, zda mi MZ700
muze do te palety prichystat i nejaky jiny obsah.

Michal