[SharpMZ] MZ-800 - palety a zobrazeni pixelu

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Sobota Srpen 13 00:06:07 CEST 2016

Ahoj,

jednomu kamaradovi jsem se na dalku uz parkrat neuspesne snazil
vysvetlit to, jak funguje u MZ-800 zobrazovani barev v 16 barevnem
rezimu. Vzdy jsme se zamotali do ruznych terminologickych pasti okolo
portu pro nastavovani palet, rovin, RGBI, o tom co je barva, paleta,
atp. Kdyz clovek rozumi tomu jak to funguje, tak je jednoduche se v tom
orientovat i pres pres standardne rozsirene a lehce matouci termity, ,
nicmene vysvetlit to nekomu je ponekud zapeklite :)

Pokusil jsem se to tedy v naznaku popsat ve trech tabulkach s co
nejstrucnejsim popisem. Zda se mi to povedlo srozumitelne vystihnout
posudte sami, pripadne dejte vedet, zda jste to z pripojeneho dokumentu
pochopili, pripadne jak to popsat jinak, strucne a lepe :)

Popisovat vyznamy jednotlivych bitu palet registru mi prislo zbytecne -
ty jsou dostatecne presne popsany i jinde.