[SharpMZ] MB Sharp na pitvání

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Duben 27 12:54:52 CEST 2016

Kluci, ja jsem se chtel predevsim zeptat, zda je to vubec realne /
realizovatelne ... Osobne nemam s podobnym zpetnym inzenyrstvim zadne
zkusenosti, ale napadlo mne, ze ta tehdejsi technologie miniaturizace a
integrace musi byt v porovnani s dnesnimi obvody celkem smesna - ono
taky co v tom GDG vlastne je? nekolik delicek, par registru a par muxu :)

Bylo by dobre zeptat se nekoho z chiparny, kdo tyto technologie zna, aby
nam posoudil, zda je to akce, ktera stoji za to, nebo zda je to spise s
nejistym vysledkem ... Co se tyka samotne analyzy fotek, tak
predpokladam, ze napr. ja bych asi nedokazal rozlisit mezi tim zda se
divam na gobelin, nebo na nejaky obvod ...

Michal