[SharpMZ] Už zas další staronový emulátor MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Leden 7 12:29:35 CET 2015

Bohousi prosimte zajimalo by mne par veci:

Kompiloval jsi to taky v mingw32, nebo v necem jinem?

Jakou emulaci CPU jsi pouzil?

Ja pouzivam z80ex, ktery je naprosto presny co se tyka instrukci a
flagu, nicmene jsem u nej zjistil, ze nema spravne osetreno casovani
uvnitr vsech instrukci - jen u IORQ a jediny zpusob jak to osetrit bez
zasahu do samotneho z80ex bylo pouzit callback, ktery se mi zavola pri
kazdem pultaktu CPU, coz samozrejme okamzite srazilo vykon procesoru na
50%.
Lepsi implmentaci z80 jsem prozatim nevidel, takze bud budu muset napsat
vlastni a nebo udelat zaplatu do toho z80ex.