[SharpMZ] Emulator MZ-800

Miloš milsa na atlas.sk
Pondělí Leden 5 18:57:32 CET 2015


Ďakujem.

Tým sa vysvetľuje, prečo sa mi nikdy nepodarilo do emulátora nahrať 
PSSST. Nevedel som, že je to 2400 a nenapadlo ma, že je to treba. 
Autodetekcia funguje u všetkých. Toto bol aj pravý dôvod, prečo som 
chcel urobiť tú autodetekciu. Aby hra, ktorá vyžaduje vyššiu rýchlosť, 
tú rýchlosť aj dostala. O nič iné mi ani nešlo. Na potreby tohto je to 
plne postačujúce. Mne nešlo o to, že či bude Intercopy alebo Turbo Copy 
rýchlejšie nahrávať, len som chcel skúsiť, že ako sa budú správať 
programy, ktoré rýchlosť detekujú.

Miloš

Dňa 5. 1. 2015 o 18:30 Michal Porteš napísal(a):
> > K tomu by sa dala ešte pridať otázka, že či niekto vie o hrách, 
> ktoré si žiadajú ďalší blok vo vyššej rýchlosti.
>
> Vím o těchto hrách:
>
> Starquake - druhá část 2400 Bd
> PSSST - druhá a třetí část 2400 Bd
> Poradce - druhá část 2400 Bd
>
> M.



Další informace o konferenci SharpMZ