[SharpMZ] Emulator MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondl Leden 5 13:18:59 CET 2015

Milosi, je fajn, ze konference zase trochu ozila, nicmene by bylo dobre
zapojit take trochu vlastni invenci a pouzivat treba google alespon k
dohledani datasheetu k beznym obvodum.

Ja osobne jsem cerpal veskere informace predevsim z toho co lezi na
www.scav.cz, z oficialnich DS a z komentovanych vypisu MZ ROM. Nasledne
jsem vsak vzdy ziskane poznatky overoval a testoval nejprve na realnem
Sharpu, coz si myslim, ze je take jediny zpusob, jak napsat dobry
emulator. Pro predstavu, zhruba takhle to temer neustale vypada na mem
prc stole :) http://ordoz.com/nesmysly/workplace.jpg
Pokud budes postupovat jinak, tak vytvoris bud hybrid a nebo jen kopii
jineho emulatoru.

Co se tyka CMT, tak si myslim, ze je celkem jasne, ze se mu nepaci ta
tvoje autodetekce. Snazis se to resynchronizovat na strane CMT, ale ono
uz je to   naprogramovano tak, ze se to synchronizuje softwarove uvnitr
Sharpa. Mam pocit, ze jsem te na neco takoveho uz upozornoval, kdyz jsi
o te autodetekci psal prvne.

Michal