[SharpMZ] Emulator MZ-800

Michal Porteą portes na post.cz
Pondělí Leden 5 11:43:40 CET 2015

Emulátor už mi chodí, ale v aktuální verzi mi nefunguje klávesa Enter.

Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 16. 12. 2014 9:57:49
Předmět: Re: [SharpMZ] Emulator MZ-800

docela by mne zajimalo proc se to shani zrovna po teto kompresni knihovne -
je ale mozne, ze ji vyzaduje ten zpropadeny libxml, i kdyz v samotnem
programu v tuto chvili zarucene zadne kompresni metody pouzivany nejsou.

Nemam momentalne po ruce zadnou Vistu, abych to vyzkousel. Do adresare
http://duna.ordoz.com/emu/win32/all_mingw_libs/
(http://duna.ordoz.com/emu/win32/all_mingw_libs/) jsem nahral vsechny mingw
dll soubory, ktere u sebe v Linuxu mam a je mezi nimi i ten zlib1.dll
Pokud budes mit chut, tak si zkus prosim do adresare s emulatorem postahovat
knihovny, ktere to po tobe bude chtit a dej mi pak vedet co vsechno bylo
potreba.

Uprimne receno, netusim odkud se v mych Win7 (a asi i ve vetsine dalsich)
windows vzala potrebna knihovna. Je mozne, ze uz si ji tam v minulosti
nainstaloval nejaky jiny program, ktery byl linkovany pod mingw.

Michal