[SharpMZ] upravena eprom Sharp club Brno

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Březen 27 18:00:15 CET 2014

Radku, tohle bylo scanovane na 200dpi - zkusil jsem si to tu i
vytisknout a vysledek je stejne "kvalitni" jako original :) Ten manual
je puvodne vytisknuty na nejake D100 a ten vytisk byl pak mnohokrat
kopirovany. Takze bych rekl, ze ty kosticky jsou vicemene uz i v
originale :) Tady jsem ti nascanoval uvodni stranku na 600dpi ... Daji
se tam ted sice odtusit i udery jehlicek tiskarny, nicmene citelnost je
v podstate stale stejna http://duna.ordoz.com/doc/jss_600dpi.jpg
Pokud to v teto podobe dokaze uspesne prechroupat OCR, tak bych se s tim
nejak vic nebabral - akorat ten ASCII Art bude potreba udelat rucne, ale
to je prace na par minut.

Napsal jsem Petrovi FPL, zda nahodou nema na p. Svehlu kontakt a ted
cekam na odpoved.

Tak RAM disk - proc ne... Ale predtim jsi psal o ROM 4MB disku a docela
mne to zarazilo :)

Michal