[SharpMZ] upravena eprom Sharp club Brno

Radek Suk suk na softex.cz
Úterý Březen 25 21:41:49 CET 2014

Ahoj Michale

To tvoje reseni znam. Je to dobre reseni a i ja jsem to puvodne chtel
takto resit.  Ma to ale nevyhodu pri pouziti Flash pameti. Tam je
potreba nekolikrat pristupovat na jedno pametove misto. A pro to mi
reseni pres 193 nebo Gal obvody pripada jako lepsi. CPDL nebo FPGA bych
v prvni verzi nechtel pouzit. To co budu stavet take nebude replika ale
nove zapojeni. Jen chci zachovat maximalni zpetnou kompatibilitu.

Myslim ze by jsi mel zverejnit vse ohledne teto tve desky at se ostatni
poucime a muzeme se kochat.

Radek