[SharpMZ] ramdisk PEZIK

Radek Suk suk na softex.cz
Úterý Březen 25 21:25:56 CET 2014

Milane problem je v tom ze kdyz se presunu na oldcomp a tam zacnu davat
prispevky za Sharpa a zacnou to delat i dalsi tak mam obavu ze toto
forum "umre" a nikdo nic nenapise. Mne si libi dostavat prispevek do
mailu a proto mam rad tuto nahradu za Pandoru. Ja osobne bych se
nezlobil, kdyz by se vice komunikovalo a klidne at se lidi ptaji i na
trivialnosti nebo na "nesmysly", jen at to ma neco spolecneho se
Sharpem. Napr. i diskuse ohledne vyroby karet bych radeji videl pres
forum, jen vyuctovani (cislo uctu) bych delal mimo forum.

Kdyz uz jsme u toho tak jsem s Martinem Lukaskem onehdy diskutoval a
nebylo by spatne udelat jeste jedno formum o Sharpovi kde by se mohlo
diskutovat trosku volneji.

Radek