[SharpMZ] zalohovany ramdisk

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Pondělí Březen 3 13:26:32 CET 2014

Ahoj,
jen jsem chtel upozornit, ze existovala i verze v3.3, ktera mohla mit neco
jinak. Mimochodem je tam i soubor pro 74188 pro tuto verzi. Doma tenhle rd
mam, jeden osazeny a jeden jen volnou desku. Tak bych ji mohl oscanovat a
poslat, aby se mohla porovnat. Tedy, kdyby byl zajem, a zjistit zmeny.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Radek Suk <suk na softex.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 1. 3. 2014 20:44:57
Předmět: [SharpMZ] zalohovany ramdisk

"Kluci prekresluji tuto desku
http://www.scav.cz/sharp_mz-800/sharp_mz-800_q_Popis_zalohovaneho_ramdisku.
htm
a nasledne planuji objedat par kousku jako obvykle. Takze jestli mate
zajem o desku tak mi soukrome napiste. Nejaky seznam zajemcu mam z
minuleho roku ale radeji bych to aktualizoval. Otazka je zda nekoupime
hromadne tranzistory a diody a 74188. Schema je prekresleno a jen
upravuji soucastky za spravne a to vcetne spravnych hodnot. V
originalnim schematu je par chyb, jako dvakrat stejne jmeno soucasky
nebo neexistujici soucastka ci spatne vedeny spoj nekam jinam. Vetsi
cast desky mam naroutovano. Takze do 14 dnu by se to mohlo dodelat a
objednat.

Radek