[SharpMZ] Unikarta mk3 - nová revize, příprava výroby

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Úterý Červenec 29 15:34:29 CEST 2014

ZdravĂ­m,

  sorry za OT, všem zájemcům o novou unikartu s plnohodnotnou grafikou jsem
poslal na e-mail
info k výrobě, pokud vám nic nepřišlo a máte o kartu zájem, napište mi (na e
-mail, ne do konfery).

Přeju hezký den
Bohouš Nováček

---------- Původní zpráva ----------
Od: bohumil.novacek na email.cz
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 4. 5. 2014 23:49:46
Předmět: [SharpMZ] Unikarta mk3 - nová revize, příprava výroby

"
ZdravĂ­m vespolek,

  jak jsem psal i na oldcomp, podařilo se mi rozběhat prototyp unikarty s
ARMem STM32F429
(na rozdíl od dříve použitého STM32F407 má LCD driver a ustíhá plnohodnotné
640x200 rozlišení),
krátké info jsem hodil na http://dzi.n.cz/8bit/mzuni3b/
(http://dzi.n.cz/8bit/mzuni3b/)

Takže začínám připravovat podklady pro výrobu a vítám předběžné zájemce o
hotové kousky.

ZatĂ­m
Bohouš

P.S.: Zájemce o pomoc s výrobou vítám přednostně :-)