[SharpMZ] Upraveny FDC Horava - BUG

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Červenec 10 09:13:41 CEST 2014

Moment Hynku, ted si asi nerozumime. Ta Unikarta se kterou pracuji je
stale ta puvodni verze, ktera je osazena procesorem STM32F1xx.
Nasledujici varianta s F4xx, kterou si pak na zakladech te nasi postavil
Bohous, myslim jeste neni ani tolik rozsirena, jako ta puvodni, kterou
jsme ubastlili s Vaskem Peroutkou. ( To by mozna bylo dobre tema na
flame war. Zajimalo by mne jake je vlastne nyni mezi Sharpisty obsazeni
verzi Unikaret  :)

Ona v podstate i ta karta s F1xx byla remake, protoze uplne prvni bastl
jsem mel postaveny jako chuvalec dratu okolo Atmega64. Prave proto jsme
se uz snazili udrzet kod tak, aby ty HW zavisle casti byly drzeny na
jednom miste v HAL vrstve.

Kazdopadne se mi stale nedari znovu zopakovat tu chybu pri ktere Horava
brecel, ze Sharp nereaguje na interrupt a to ani kdyz jsem vratil ten
firmware do puvodni verze, kdy se to CRH zapisovalo stale dokola :(

Delaji se mi tu kazdou hodinu inkrementalni zalohy, tak si jeste dnes
zkusim vytahnout dva dny starou verzi a zkusim, zda se mi to s ni podari
zreprodukovat.

Michal