[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Radek Suk suk na softex.cz
Pondělí Leden 13 12:37:22 CET 2014

Ahoj Zdenku

Pouzivam ruzne systemy. Mam overenou funkcnost pod w98, XP a win72
32bit. Nikdy jsem nemel zadny (vetsi) problem. Ted se to stalo proto,
protoze podle mne se program v uplne stejny cas spustil dvakrat a pak
podle mne druhy program nemohl otevrit (zapsat) registr a nejak se to
poskodilo. Jedine co bylo poskozene byla cast asociaci, vse ostatni
fungovalo. Samozrejme system byl KO, protoze nic neumel spustit. Stacilo
nouzove spustit system a vratit bod obnoveni. Ted uz to nechci testovat,
mam tam i jine programy a nerad bych to preinstalovaval. Takze si dam
pozor abych to opet nahodou 2x nespustil zasebou.

Osobne bych tvuj program predelal tak ze by si clovek mohl vybrat
asociace ale zapis by se udelal az po stiknuti tlacitka "ulozit asociace".

Radek