[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Radek Suk suk na softex.cz
Středa Leden 8 21:41:56 CET 2014

Ahoj Milosi

Nikdo nereagoval a tak jsem zkonvertoval jednu BASIC disketu. Jsou tam
ruzne programy. Cele se to spousti tak ze po automaticke aktivaci
manageru musis vybrat kurzorem nejaky program - idealni hned prvni basic
a stisknout "vlnovku" (tilda) nad tabelatorem, takto oznacis program.
Pak uz vyberes RUNPRG a stisknes CR a on se spusti.

obraz diskety je na http://www.radeksuk.cz/sharp/STARE10.DSK
<http://www.sharpmz.org/download/mz-2z046.zip>

Radek