[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Miloš milsa na atlas.sk
Úterý Leden 7 13:19:29 CET 2014

1. Tak tam bol problém. :-) A ja som už myslel, že emulátor podporuje
len CP/M diskety.
2. Sharpa nemám, pozriem sa po MCE. --- Takže na stiahnutie to už nie
je. :-( Nemá niekto kópiu na disku?
3. Mám iba obrazy CP/M diskiet a IPLDISK ten formát nepozná. Bolo by
možné nejaký súbor poslať?
4. V scave som ho nenašiel, kde sa to dá stiahnuť?

Miloš