[SharpMZ] Otázky na FD diskety a FD BASIC 2Z-046

Miloš milsa na atlas.sk
Úterý Leden 7 12:19:25 CET 2014

Mal by som nejaké otázky na 3,5" diskety v emulátore:
1. Keď formátujem FD v IPLDISKu, tak po naformátovaní mi napíše, že
chyba pri čítaní. Pre IPLDISK a BASIC sme používali 720 kB diskety.
Formátujem skopírovaný existujúci obraz DD diskety.
2. Ako vytvoriť 1,44 MB HD disketu? Keď sme mali Sharpa, tak sme tam
pchali len 1,44 MB diskety pre CP/M a 720 kB diskety pre IPL a BASIC.
3. Ako používať obrazy diskiet s BASICom 2Z-046? Formátovanie CP/M
diskiet v IPLDISKu nezaberá a nový obraz neviem ako vytvoriť.
4. No a mierne mimo témy: Má niekto BASIC 2Z-046+? Podporoval pár
príkazov navyše ako BOR a podobne. Dostali sme ho pri kúpe disketovej
jednotky.

Miloš