[SharpMZ] DPS

Radek Suk suk na softex.cz
Neděle Leden 5 15:31:22 CET 2014

Milane myslim ze je vhodny cas aby i lide zde na foru vedeli co jsi
vytvoril. Kluci Milan uprednostnil soukromou komunikaci a tak jsem s nim
komunikoval soukrome. To co vytvoril se mi libi. Vse je predpripraveno a
da se rici ze je to ve fazi generovani Gerber dat. Jedine co asi bude
nejvice vadit Martinovi Lukaskovi je to ze Milan chce za kazdou cenu tam
mit jumper pole na prepinani velikosti pameti a nechce to udelat jako
original pres klemy. Jinak udelal i pekny maly manual v docu. Ted
prichazi otazka kdo to bude chtit a zda se udela nejaka hromadna vyroba
- logicky v Cine. Osobne bych jednu az dve desky chtel. Take by chtelo
pripadne pohovorit zda nakoupime spolecne soucastky treba od Bucka - ten
ma 74ls40 a KSY71, pripadne vzit i 7493 aby to vypadalo historicky.
Vlastni zverejneni desky necham na nem, on je autor.

Radek