[SharpMZ] DPS

Radek Suk suk na softex.cz
Neděle Leden 5 13:22:29 CET 2014

Michale a jak jsi chtel udelat ten rom-disk s vice nez 64KB? Neco mam
take v hlave uz 20 let a rad se inspiruji. Moje reseni je 2x 74ls393 +
GAL16V8D + flash AMIC - A29040C-70F. Kdyz by se na desku dala jeste
jedna patice navic a do ni sram 512x8 tak by sel udelat ramdisk o
velikosti 512KB ale bohuzel totalne nekompatibilni s nicim ale na druhou
stranu by to bylo neco navic a zadarmo. Dalsi reseni je tam dat jednu
193 a pripadne ty dva obvody pro radic QD a zvetsit GAL.

Radek