[SharpMZ] DPS

nalimko nalimko nalimko33 na gmail.com
Pátek Leden 3 10:10:17 CET 2014

Radek: ja si dávam svoje projekty vyrábať vo firme DPSK.sk - chodím tam
osobne a mám dobré vzťahy s majitelmi

firma umožňuje aj výrobu cez pool servece - odovzdám CAM projekt a keď majú
nazberaných dosiek na plochu aspoň A4
vyrobia všetky dosky naraz, preto som výrobu v CHN zatiaľ neriešil, odkaz
na tú firmu mám odtiaľto
http://svetelektro.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=493637#p493637

ROM disk chcem v podstate iba pre ten Basic - dozvedel som sa ale že budem
musieť upraviť Eprom v Sharpe, pretože Basic má viac ako 32kB

posielať peniaze či balíčky do CZE problém pre mňa nie je - mám dosť
odberateľov v CZE
http://svetelektro.com/Forum/group-buy-dps-headamplifier-ha600-ha610-t27295.html

zložitosť Unicarty je mi jasná - predpokladám že sa bude dať dostať (za
príplatok) k hotovému modulu...

7493 je stále zohnateľný - len treba započítať poštovné...
http://www.avelmak.sk/index.php?pg=srch&vyraz=7493

Michal: videl si tie dosky ROM disku na živo? za tie 4 EURO to naozaj nestojí...

milan