[SharpMZ] DPS

Radek Suk suk na softex.cz
Čtvrtek Leden 2 23:47:32 CET 2014

Milane dobry odkaz na toho vyrobce PCB. Urcite je zajimave ze umeji
jeste vetsi desky nez 30x30cm. Takze az treba nekdo udela kopii celeho
Sharpa tak se to muze nechat u nich udelat :-).

Nejvetsi expert na Rom disk z AR je Pavel Zelezo, je z Prahy a ve sve
dobe nemel problem ulozit na Eprom co kdo chtel. Pockejme zda nebude na
toto tema reagovat. Jinak co se tyce tohoto ramdisku tak urcite ma
urcity nedostatek a to ze muze reagovat na INTA a nasledne cist spatne
data, ale pravdepodobnost realneho problemu je minimalni.  Na poslednim
Bytefestu jeden clovek, koho neznam o nem vypravel ze to mel a ze mu to
blblo. Nerikal ale kde byl problem. Podle mne to bylo jen spatne
zapajene nebo studenak. Pockejme tyden zda se Pavel ozve a kdyz ne tak
najdu svoji eprom a vyctu ji.

Kdyz by byl vetsi zajem tak by slo udelat 10 desek za cenu cca
180Kc/deska. Otazka je zda to trosku neupravit. Milane trosku je problem
s poslanim desek na Slovensko - cena Ceske posty neni mala a tak i mala
bublinkova obalka stoji okolo 100-110Kc. Penize se daji poslat tak ze
nekteri Sharpisti maji ucet ve Fio bance a tak maji ucet i na Slovensku,
zde neni zadny problem.

Jinak tento ramdisk je dobry opravdu jen pro nahrani treba Basicu ale
pro realnou a uzitecnou praci je potreba ramdisk (cp/m) a proto muj RRD
je vhodnejsi reseni. Take je to THT technologie a tak to muze zapajet
skoro kazdy. Obe dve unikarty jsou dobre reseni ale maji tu malou
nevyhodu ze je to SMT a s tou uz maji lide problem.

Jinak ten obvod 7493 se za posledni rok stal pekne luxusni a drahe
zbozi. To se take probiralo na Bytefestu :-).

Radek