[SharpMZ] DPS

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Leden 2 22:19:12 CET 2014

Ahoj

Asi by bylo nejlepší napsat kde bydlíš/pracuješ.

Programátor E/PROM tu bude mít podle mě několik lidí, ale česko+slovensko je
mnoho set kilometrů na délku.

Já například naprogramovat mohu (pokud dostanu čip a soubor s daty) v praze.

Nicméně bych se osobně vykašlal na ROM card a postavil si unikartu, kterou
můžeš používat jako řadič disketovek, ovšem diskety mít na SD-kartě.

Plus tu kluci mají i nějaký ram/rom disk, ale o tom já moc nevím.

Jakub Ladman