[SharpMZ] seeedstudio

Radek Suk suk na softex.cz
Čtvrtek Leden 2 21:54:12 CET 2014

Milosi, Nobodi alias zde na tomto foru Dzin ci Bouhous nas urcite cte a
mozna i neco napise. Ale kdyz se naposledy minule jaro objadnavaly desky
tak rozhodne Cina s cenou vyhrala. Drtiva vetsina desek pro Sharpa za
poslednich tri roky byla vyrobena v Cine.

Ted mi vychazi 100x70mm pri 100 kusech seeedstudio za 5000Kc a
printed.cz na 10000Kc (zadna popiska,strihani).  V pripade objednani ve
zlate a bez cla a dph to vychazi od Seeedstudia na 4400Kc. Navic Cina ma
frezovani jako standard. Take nepocitaji zadne prokovy a nechteji
neustale nejake priplatky. Pro Sharpa udelaji zdarma primy zlaceny
konektor. Nevadi jim velke plochy zlata - to ma napr. radic QD. Kdyz dam
do printed to co dostanu od seeedstudia za 3920Kc (jen vyroba bez
dopravy) tak to same dostanu u nich za 12200Kc.

Takze procleni 180-300Kc a clo + dan to zas tolik nezdrazi a porad to
vyjde levneji. Osobne platim clo (treba jako dnes) jen kdyz vec musim
koupit v USA.  Proto si vzdy velmi rozmyslim tam neco koupit :-).

Jinak spatna zprave je ze seeedstudio uz chce vzdy zaplatit postovne za
desky - uz neni platne ze desky za vice nez 50USD jsou poslany zdarma,
ale porad je to cena cca 10-15USD a tak to neni kriticke. Samozrejme
kdyz se pritom nakoupi zbozi za vice na 50USD v jejich shopu tak je to
zdarma.

Budu rad kdyz nekdo napise svuj nazor co je ted vhodne kde nakoupit. Jak
je videt tak je vhodne jednou za rok udelat refres informaci, protoze
vse se meni.

Toto je poradi co mam v hlave jak kdo to kde doporucoval:
-seeedstudio
-apama
-pragoboard.cz
-printed.cz