[SharpMZ] seeedstudio

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Čtvrtek Leden 2 09:46:34 CET 2014

Ale podrazilo postovne. Objednaval jsem nejak ctyrvrstve desky a uz tam me zarazilo postovne $12.61, ale na cene se to docela ztrati. Blbe je to paradoxne u prtavych desticek, kde 10 desek 50x50 sice stoji $23,90 ale k tomu mi pripocitali $10.66 postovne.

Martin

-----Original Message-----
From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Radek Suk
Sent: Monday, December 30, 2013 5:53 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: [SharpMZ] seeedstudio

Dobra zprava je ze podle vseho Seeedstudio opet zlevnilo a tak ted deska 10x15cm pro 10 kusu stoji jen 72 USD (napr. pro Ramdisk). Deska 15x15cm pro 10 kusu stoji 95 USD (napr. deska radice FDD).

Uplna novinka je deska 30x30cm a ta stoji pro 10 kusu 212 USD, pri soucasnem kurzu je to cca 430Kc/deska. Takze ted nic nebrani si cokoliv vymyslet a nasledne vyrobit. Jinak vsechny ceny jsou vcetne pozlaceni, bez toho je to o 16 USD levnejsi.

Ted jen najit volny cas :-).

Radek