[SharpMZ] Buji zvuk!

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Nedle Prosinec 28 12:36:11 CET 2014

Divam se na to a mas pravdu - v mem emulatoru se to zobrazuje spatne.
Obavam se ale, ze ve VBLN to nebude ... Tohle spis vypada na to, ze se
tam pred interruptem neprovedla synchronizace...
Kazdopadne tohle je chyba v emulaci - to se opravi lehce... U Vaska jsme
objevili chybu v rendrovani. Obrazovka se mu vykresluje spravne jen
tehdy, pokud mu nakompiluju verzi, ktera pokazde vyrednruje cely
snimek...Jakmile se delaji jen dilci zmeny, tak to u nej evidentne
nektere rendry vynechava.

HTML příloha byla odstraněna...

Dal informace o konferenci SharpMZ