[SharpMZ] Buďjiž zvuk!

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Neděle Prosinec 28 12:19:09 CET 2014

Nojo, kdybys viděl, co ta SDL verze dělá za grafické psí kusy u mne :-)
Myslím, že ze mne má Michal těžkou hlavu :-)

VaĹĄek

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------

Od: MiloĹĄ <milsa na atlas.sk>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 28. 12. 2014 11:48:57
Předmět: Re: [SharpMZ] Buďjiž zvuk!

"
Ahoj Michal,

NaĹĄiel som ti chybu v emulĂĄcii grafiky. V prĂ­lohe posielam obrĂĄzok z mĂ´jho
emulåtora ako to må vyzeraż. Zdeňkovi to funguje rovnako ako mne.

Chybu mĂĄĹĄ zrejme v skorom prepnutĂ­ VBLNK na 0. Pravdepodobne ho prepĂ­naĹĄ
skĂ´r ako za 199 riadkom. Tu mi BohuĹĄ pĂ­sal o signĂĄloch ako majĂş byĹĽ sprĂĄvne:
http://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=72&t=1369#p14973
(http://oldcomp.cz/viewtopic.php?f=72&t=1369#p14973)

Dúfam, Şe sa nemýlim, pretoŞe by bolo żaŞťie hĞadaż problÊm, ak by bol inde.

Dňa 27. 12. 2014 o 0:30 Michal Hucik - ORDOZ napísal(a):

"

Diky, odkaz mi poslal uz i Bohous, takze jsem to ted odzkousel ... je to
bohuzel stejne, jako u tech Lamacovych samplu. Skutecny sharp ma zrejme
nasazen za PSG nejaky filtr, ktery ocesava pazvuky. Zkusim popremyslet, zda
by neslo napsat neco, co ty samply prefiltruje ... Mam pocit, ze jsem se o
tom kdysi bavil se Zdenkem a ten mi rikal, ze uz sam na to neuspesne zkousel
aplikovat nejake filtry a bohuzel se mu ty diverzni interference nepodarilo
odstranit.... Ja jsem se o to same pokousel kdysi s Madonnou na mem FPGA
emulatoru ... Nejlepsi by bylo, kdyby se na to podival nekdo, kdo jeste
nevi, ze se s tim neda nic delat a proste a jednoduse by ty pazvuky
odstranil :)

Jinak musim rict, ze od chvile, kdy jsem zacal delat na zvuku, tak je to
fakt docela pruser ...Doted jsem si cca mesic v klidu od rana do vecera
nerusene programoval, ale jakmile se z pracovny ozvaly zvuky, tak v ten
moment zena i dcera vedely naprosto presne co delam ... Ta vetsi je nasrana,
ze si hraju, zatim co ta mensi tu ted neustale drndi, ze si chce hrat taky :
) ... je fajn, ze ji Sharp docela bavi - taky tvrdi, ze hry na Sharpu jsou
mohem zabavnejsi, nez na Wii, xbox i iPadu ... ale akosi mam problem najit
vhodne hry pro 4 a 1/2 lete slecny ... ja snad nakonec zacnu psat jeste
nejaky bejby software :)

BTW: chlapi, odzkouseli jste uz nekdo i ten Pezik? Ja jsem akorat
odpozoroval, ze jste leros vyrobili jakousi jeho verzi, ktera muze mit
posunute porty, tak jsem to implementoval, nicmene na to nemam zadny origo
SW a nevim cim tu emulaci Pezika otestovat...

Michal