[SharpMZ] Emulator MZ-800

Ctirad Feřtr c.fertr na gmail.com
Sobota Prosinec 13 23:10:07 CET 2014

> GTK jsem zvolil proto, ze jsem ho cca pred 15 lety trochu zkousel - tedy
> krom xforms, wxWidget, xmotiff a kdo vi ceho vseho jeste ... jakysi Qt v
> te dobe uz mozna i existoval, ale byl docela v plenkach.

Qt3 vyšlo v roce 2001, ale to je celkem jedno.

> 1) GUI, pod cimz chapu predevsim menu programu - to je naprosto
> irelevantni a muze byt napsane v cemkoliv, ci naopak vlastne ani nemusi
> vubec existovat
> 2) Skutecny interface, pomoci ktereho je emulator spojen se zbytkem
> sveta - jednoduseji receno je to prevazne klavesnice, monitor a zvukovy
> vystup Sharpa.

Ok, v tom případě SDL.

> Myslim si, ze v te druhe casti bude potreba sahat na na tyto zarizeni v
> mnohem vic low-level urovni, nez jakou mi v dane chvili muze nabidnout
> jakykoliv okenkovy manager.

Tak Qt bych určitě nenazýval okénkovým manažerem. To je jen zlomek
toho co to umí. Prakticky je tam vše potřebné od timerů přes síť,
audio/video, periferie až po vlastní webkitový prohlížeč. Ale čím víc
o tom přemýšlím, tím víc mi to přijde jako kanon na vrabce.

> Predpokladam, ze v pripade windows vede k
> teto urovni cesta pres directx. Nemam vsak k tomuto tematu nacteno zhola
> nic a tak v pripadne diskuzi na toto tema mohu byt vicemene spise jen
> posluchacem.

Multiplatformní alternativa k DirectX je SDL. Naprostá většina
multiplatformních emulátorů, her a podobných programů tuhle knihovnu
používá.

> PS: co se tyka zvuku, tak ten mam prozatim v planu realizovat pres portAudio

Neee ;)

Ctirad