[Ondra] Tiny Debugger update

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondělí Únor 29 11:01:27 CET 2016

Ahoj,

super, díky, vyzkouším, jak opadne lehký pracovní stresík po dovolené. To má vždycky člověk za to, že se dovolí vypadnout z práce ;-)

Konference vypadá, že funguje, už máme 24 členů.

Krásný den

Martin

-----Original Message-----
From: ondra-bounces na mail.ordoz.com [mailto:ondra-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Martin No1
Sent: Sunday, February 28, 2016 10:09 PM
To: ondra na mail.ordoz.com
Subject: [Ondra] Tiny Debugger update

Historicky prva sprava v konferencii.

Dnes som doplnil do Tiny Debugger-u novu funkciu, a to SINGLE STEP na hladanie chyb krokovanim. Hoci som zo zaciatku neveril, ze sa mi to podari, vysledok je potesujuci.
Skusmo som odkrokoval par rutin a zatial islo vsetko korektne.

Kedze Z80 nema casovac ako napr. x51, vyuzil som prerusenie od VSYNC, ktoremu predchadza take nacasovanie, aby predtym z hlavneho programu bola vykonana prave jedna jedina instrukcia.

Samozrejme, kedze je (a aj bude) Tiny Debugger stale "Tiny", nedekoduje instrukcie, takze si musite pomoct vypisom z prekladaca.
Hotkey pre krokovanie je "K".

Dalsim malym pridavkom je zobrazenie flagu IFF2..

Stahujte z mojho blogu a uzivajte v zdravi

Martin M1