[Ondra] Tiny Debugger update

Martin No1 backtozx na gmail.com
Neděle Únor 28 22:08:32 CET 2016

Historicky prva sprava v konferencii.

Dnes som doplnil do Tiny Debugger-u novu funkciu, a to SINGLE STEP na
hladanie chyb krokovanim. Hoci som zo zaciatku neveril, ze sa mi to
podari, vysledok je potesujuci.
Skusmo som odkrokoval par rutin a zatial islo vsetko korektne.

Kedze Z80 nema casovac ako napr. x51, vyuzil som prerusenie od VSYNC,
ktoremu predchadza take nacasovanie, aby predtym z hlavneho programu
bola vykonana prave jedna jedina instrukcia.

Samozrejme, kedze je (a aj bude) Tiny Debugger stale "Tiny",
nedekoduje instrukcie, takze si musite pomoct vypisom z prekladaca.
Hotkey pre krokovanie je "K".

Dalsim malym pridavkom je zobrazenie flagu IFF2..

Stahujte z mojho blogu a uzivajte v zdravi

Martin M1