[SharpMZ] Mesto robotov

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Pondělí Prosinec 30 12:47:53 CET 2019

Ahoj,

ja jsem to zkousel taky ve svojem emulatoru a vzdy se dostanu do jineho
stavu. Nekdy pres vsechny uvitaci obrazovky a nekdy ani pres jednu.

IMHO je tam nejaky problem s casovacem nebo neco okolo toho. Nebo nejaka
spatna prace s SP a kdyz ho to prepise, tak to jde cele do kytek. Dela to na
me dojem, ze ta chyba je tam uz 'od vyroby', jen se na realnem zeleze
neprojevuje, a tak na ni nikdo neprisel. Mozna to bude chtit disassemblovat
a kouknout na to takto.

Mikes

 ---------- Původní e-mail ----------
Od: Miloš <milsa na atlas.sk>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 30. 12. 2019 10:46:16
Předmět: Re: [SharpMZ] Mesto robotov
"

Tak som sa v tom vŕtal a vypnutie emulácie FD nepomáha. Dokonca to ani porty
FD nečíta. Nepomáha ani vypnutie RD a QD. V Zdeňkovom emulátore je po
spustení  počas zamrznutia prepísaná celá pamäť, čiže sa jedná už o
nezvratný stav. Netuším, kde môže byť problém, ale napadlo ma ešte, že by to
mohlo súvisieť s blikaním kurzora, lenže to po jednej diskusii myslím Michal
implementoval, takže v tom to tiež nebude. Toto bude zrejme ťažší oriešok.
Zrejme preto bol vytvorený MZS súbor, aby sa toto nemuselo riešiť.

Miloš

Dňa 29. 12. 2019 o 22:03 Solaris104 napísal(a):

"
Mě Město robotů chodí v Adlerově emulátoru. kdysi jsem to i dohrál. Musíš
tam vypnout podporu floppy.
Solaris104