[SharpMZ] Mesto robotov

Miloš milsa na atlas.sk
Pondělí Prosinec 30 10:41:55 CET 2019

Tak som sa v tom vŕtal a vypnutie emulácie FD nepomáha. Dokonca to ani
porty FD nečíta. Nepomáha ani vypnutie RD a QD. V Zdeňkovom emulátore je
po spustení  počas zamrznutia prepísaná celá pamäť, čiže sa jedná už o
nezvratný stav. Netuším, kde môže byť problém, ale napadlo ma ešte, že
by to mohlo súvisieť s blikaním kurzora, lenže to po jednej diskusii
myslím Michal implementoval, takže v tom to tiež nebude. Toto bude
zrejme ťažší oriešok. Zrejme preto bol vytvorený MZS súbor, aby sa toto
nemuselo riešiť.

Miloš

Dňa 29. 12. 2019 o 22:03 Solaris104 napísal(a):