[SharpMZ] BASIC - souborove typy

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Leden 21 12:16:40 CET 2018

Michale ale BRD je bezny typ. To R znamena random a tento soubor se
otevira prikazem XOPEN a umoznuje zaznamovy pristup (in,out) do souboru.
Kazda polozka je velka 32 bajtu. Jeden zaznam muze obsahovat vice
promennych ale ten strop 32 bajtu se neda upravit. Pomoci ukazalete se
posouvas v souboru. Jinak to obsluhuje basic pro QD a FDD.

Idelani je se podivat do originalniho manualu v anglictine ale nevim zda
je naskenovan. Manual v nemcine je
http://www.sharpmz.org/download/sfd_mfd800.pdf

Radek