[SharpMZ] offtopic - ASIX konci s prodejem soucastek odXilinx???

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Pátek Leden 13 10:05:50 CET 2017

Kdybyste chlapi někdo postrádal  XC9572 (4 kusy) nebo XC95108 (2 Ks, obojí v
PLCC pouzdru), rád za nějaký bakšiš přenechám, ať můžete naplnit své
terroristické cíle :-) Plánoval jsem s nima něco pro Sharpa, ale jaksi jsem
se k tomu nedostal....

Zdeněk

From: Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Thursday, January 12, 2017 11:28 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] offtopic - ASIX konci s prodejem soucastek
odXilinx???

Ahoj, no ja si prave nejsem moc jisty tim, zda to datum, ktere je uvedene na
strance je treba opravdu shodne s datumem jeji posledni aktualizace - mozna
to pujde poznat z nejakeho web archive ... Na jejich stranky chodim v
podstate jen kvuli aktualizacim SW a do teto casti jejich webu vubec nelezu,
tak nejsem schopen posoudit jak to tam maji dlouho.
Informace na mne pusobila predevsim tak, ze omezeni minimalniho odberoveho
mnozstvi se tyka predevsim koncovych zakazniku. Pokud je to mysleno jen
stran dealera, tak jsou exoti, ze to popsali zrovna takhle. Nicmene pokud
jim to tam visi uz delsi dobu, tak to asi nema smysl resit.

Michal