[SharpMZ] offtopic - ASIX konci s prodejem soucastek od Xilinx???

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Leden 12 23:28:22 CET 2017

Ahoj, no ja si prave nejsem moc jisty tim, zda to datum, ktere je
uvedene na strance je treba opravdu shodne s datumem jeji posledni
aktualizace - mozna to pujde poznat z nejakeho web archive ... Na jejich
stranky chodim v podstate jen kvuli aktualizacim SW a do teto casti
jejich webu vubec nelezu, tak nejsem schopen posoudit jak to tam maji
dlouho.
Informace na mne pusobila predevsim tak, ze omezeni minimalniho
odberoveho mnozstvi se tyka predevsim koncovych zakazniku. Pokud je to
mysleno jen stran dealera, tak jsou exoti, ze to popsali zrovna takhle.
Nicmene pokud jim to tam visi uz delsi dobu, tak to asi nema smysl resit.

Michal