[SharpMZ] Nefungujici AtomLite+

SCjoe sam.coupe na centrum.cz
Pondělí Leden 2 19:12:31 CET 2017

Ahoj vsem v novem roce!

zasluhy ma hlavne Michal, kteremu jsem nebyl schopny v prosinci poslat funkcni kousek k otestovani, takze si na to musel prijit sam...

verze BDOSu 1.5, co jsem nakopiroval nebo poslal, jsou take od Edwina - skutecne posledni co naprogramoval a pouzival s AL+, a sice z doby, kdy jeste aktivne fungoval, tehdy stazeno primo z jeho FTPcka

aby se to nepletlo s BDOSem pro klasicky ATOM, navrhuju mluvit o BDOS+ nebo BDOS/AL+ (ona je taky verze 1.5 pro klasicky ATOM i 1.5t pro Trinity...).

SCjoe

sklonovani SCjoe s jistotou neporadim, doporucoval bych stejne jako u Joe :-)
vizte odkaz
http://www.odpovedi.cz/otazky/jak-v-cestine-sklonovat-anglicka-vlastni-jmena?podobna=1

> [...]
>
>pred casem jsem si poridil desku AL+ pro SamCoupe. Bylo to ve varce asi 10ks, kterou mozna nekteri vlastnite. Zahy jsem zjistil, ze vetsina z nas to docela dlouho nezkousela a tak jsem se do toho dal ja. Jenze muj kus fungoval, nebo spise nefungoval, tak nejak podivne. Obcas neco nacetl, ale s chybami a zapisovat temer nechtel vubec. Kdyz jsem to resil s Uunkem, tak se zjistilo, ze jeho kus slape bez problemu. Nejdrive padlo podezreni na compact flash karty, ale nakonec, po vyzkouseni cca 20 ruznych kusu a vyrobcu, se nakonec podarilo najit pricinu. Vse se vyresilo vymenou za jiny GAL. Je zajimave, ze bylo potreba vzit pomalejsi verzi. Mel jsem 15ns a pouzil jsem 25ns, pak uz to slapalo v pohode. Dokonce i s jinymi kartami. Na jejich kvalite ani nezalezi. Jeste jedno podezreni ohledne GALu mam. A sice dodavatele, protoze to bylo z ebay. On to sice GAL je, ale ma trochu jine ID nez by odpovidalo vyrobci. A jestli je to fake, tak se mi tahleta zkusenost fakt nevyplatila. Takze
  uzaviram tuto kauzu. AL+ slape a to velice spolehlive. Fungovani k maximalni spokojenosti.